söndag 27 februari 2011

Valpflytt.....

Jaha då har valparna börjat flytta. Både skönt och sorgligt på en och samma gång. Men det är bara att gilla läget.
Oxdjupets As you Please " Riva" har flyttat hem till Helena och Jörgen i Umeå.
Oxdjupets After a While "Effi" har flyttat hem till Malin och Fredrik i Uppsala.
Oxdjupets Another way Around "Saga" har flyttat hem till Åsa och Olle ute på Österskär.
Oxdjupets A Peaceful Mind "Bodil" har flyttat till sina fodervärdar Fia och Micke i Gustavsberg.
Oxdjupets Angel Face "Abby" har flyttat till Jette och Helmuth i Århus, Danmark.
Oxdjupets Alive and Kicking "Nika" ska flytta nästa helg till Artur i Norge.
Oxdjupets Aint no Saint "Sookie" ska flytta till Anna och Niclas i Älvsjö.
Oxdjupets Absolutley Special "Ester" ska flytta hem till Lotta och Roger här på Värmdö.
Oxdjupets All the Way "Berta" ska bo kvar här hemma.

Jag vill önska alla lycka till med sina nya familjemedlemmar och hör av er om det är något. Jag finns tillgänglig på telefonen 24 timmar om dygnet 7 dagar i veckan:)
Jag har startat en blogg för er som har valp från A-kullen. Där ni kan skriva lite om era hundar, byta tankar och idéer, fråga frågor, eller lägga ut bilder. Ni bestämmer vad som ska finnas på den bloggen. Alla har fått en inbjudan på mail. Är det någon som saknar en inbjudan maila mig så fixar jag det.

Ha det bäst//Nina