fredag 18 februari 2011

7 veckor idag

Idag blir tjejerna 7 veckor:) Oj oj oj vad tiden har gått fort.
Om 1 vecka börjar dom att flytta till sina nya hem. Känns både roligt och samtidigt lite sorligt.
Men så är det, bara att gilla läget:) Jag kan ju inte behålla alla!
Här nedan kommer ett axplock av bilder från morgonens bus i huset.













När valparna ska springa i hela huset måste alla mattor tas bort eller rullas ihop, stora biasängarna plockas upp och gardiner hängas upp i både stolar och andra möbler. Annars hänger, biter eller kissar tjejerna på det. Ja det blir lätt väldigt stökigt och fullt med tidningar överallt. Men men det är bara att sanera hela huset igen:)
Ikväll kommer det valpköpare på besök igen och sedan kommer Johanna med sin pojkvän som är här på besök från USA. Ska bli roligt att få träffa honom. Jobbigt bara att behöva prata engelska, inte min grej:(
Och imorgon kommer Fina hit och ska kolla på valparna och ev ta lite kort hoppas jag. Ska bli så roligt att få träffa Fina och visa upp mina små ligister. Nä nu måste jag passa på att gå ut med dom stora hundarna. Valparna sover äntligen igen efter morgonens bus. //Nina
Måste passa på att önska bästa Eva-Lotta Axelsson ett stort GRATTIS på hennes födelsedag!!