måndag 21 februari 2011

Berta & Bodil

Så har jag då ÄNTLIGEN bestämt mig!! Det blir Oxdjupets All the Way (Gul) som kommer att bo kvar här hemma. Vi kommer att kalla henne för "Berta".
Berta
Sedan kommer jag att sätta ut Oxdjupets A Peaceful Mind (Röd) på helfoder hos mina kompisar Fia och Micke och deras två barn. Dom kommer att kalla henne för "Bodil". Hemma hos Bodils nya familj bor redan en bullmastiff hane vid namn Råffe, Lottas bästa kompis. Sedan har dom även en katt. Så Bodil kommer att ha fullt upp med alla sina nya kompisar
Bodil

Tusen TACK till Fina (Josefina Lönngren) som tagit dessa foton av Berta och Bodil.

Imorgon ska vi till veterinären för besiktning av valparna och på fredag åker 3 av dom till sina nya hem. Nu ska jag passa på att ta mig en kopp kaffe medans valparna sover. För snart är det full rulle igen:) Ha det bäst//Nina