fredag 26 november 2010

Fredag

Ja då är det fredag och jag har tagit en semesterdag. Inte för att jag ska stanna hemma och softa. Näpp jag ska om en stund packa mig in i bilen och köra mot Norge. Jag ska åka dit och överlämna min nya kärlek till Rune och Trude. Nu är det deras tur att få ha Gordon hemma hos sig. Tänk så mycket en hund kan påverka en. Han har tagit mitt hjärta med storm denna muskulösa, trevliga och bedårande hane. Det finns inte en bild som kan göra honom rättvisa. Han är en hund man bara måste se live. Men om jag har lite tur så får jag träffa honom på stora stockholm då Rune och Trude ska ställa ut honom:) Och med ännu större tur kanske jag får en hel hög med små mini Gordon i början av januari. Det vore inte helt fel.
Men det återstår att se. Som sagt jag ultraljudar henne senare och då vet vi. Nervös är jag som bara den. Och jag pendlar hela tiden mellan hopp och förtvivlan. Ena stunden tycker jag att jag kan se att hon är dräktig för att i nästa stund tänka, nej hon är nog bara lite annorlunda just nu. Hon är nog inte dräktig. För att sedan ändra mig igen och tänka, klart hon är dräktig, varför skulle hon inte vara det??
Men men nu ska vi inte ta ut något i förväg. Vi får snällt vänta tilll det blir dax för ultraljudet.

Vill passa på att önksa alla en riktigt trevlig helg och första advent!!
Nina