måndag 10 maj 2010

Tiden går sakta

Hej alla.
Ja då har det gått nästan 10 dagar sedan vi gjorde inseminationen på Lotta. Tiden går, men sakta. Och om man vill kan man ju leta och hitta mååånga tecken på att Ragnar lyckats med inseminationen.
Men som sagt vi vet inget förren vi tar ultraljud. Och det kommer vi att göra runt dag 30.

Och detta med kullnamn. Herre gud så svårt det är. Kan tydligen aldrig bestämma mig för hur jag vill ha det:( Ena dagen kullar efter teman, nästa dag kullar efter alfabetet, den tredje dagen något annat och så håller jag på hela tiden. Hade bestämt mig för en tid sedan, men nu har jag ändrat mig igen:( Usch vad det är krångligt, varför?
Ja, ja det löser sig nog när den dagen närmar sig.

Norberg närmar sig med stormsteg. Jag kommer att åka dit men utan hund. Ska bli riktigt roligt att få en chans att bara vara där, prata med andra hundintresserade människor och framför allt kolla in alla underbara bullar.

Ha det bäst//Nina