tisdag 25 maj 2010

Den som söker han finner

Ja så är det nog. För jag har ju funnit måååånga tecken som tyder på att Lotta skulle vara dräktig. Men, jag vet inget med säkerhet. Måndag den 31 maj blir det ultraljud hos Fredrik. Då vet vi med större säkerhet om det blir valpar eller inte.
Dom tecken jag sett är:
*Trött som bara den, (sover hela tiden)
*spenorna har svulnat och ändrat färg
*dom andra tycker att hon luktar gott
*sega grå/vita flytningar (ibland)
*kräkts några gånger
*hysterskt hungrig
*är väldigt lugn och stillsamm av sig (rör sig försiktigt)
*vill INTE leka med dom andra
*extremt kärvänlig och kelig
*vulvan är fortfarande något svullen

Ja det är väl allt tror jag:D Men jag har sagt det förr och säger det igen. JAG ser nog det JAG vill se:D
Vad tror ni? Är det valpar där inne och hur många blir det??


Jag börjar bli lite nervös://Nina