tisdag 10 februari 2009

Veberöd

Nu har jag anmält Lotta och Svea till Svenska BullmastiffklubbenOfficiell klubbutställning i Veberöd:D Vi får hoppas att det kommer många bullar ner till skåne den helgen. Det är så roligt att träffa alla dessa underbara hundar och dess ägare. Tänk att få tillfälle att samtala med andra lika hundtokiga människor som en själv, inte illa eller hur:D Vi kommer att bo på Rävåkra säng och frukost. Ett supertrevligt ställa i Hammenhög. Om ni har vägarna förbi där så passa på att stanna till och övernatta. Det är hur mysigt som helst:D Jag riktigt längtar tills det blir dax att åka ner till skåne. Det blir tredje året i rad som vi åker ner dit. Det är en ny tradition som jag verkligen tänker behålla:D Så nu måste jag och tjejerna börja träna ordentligt, inget mer slarv här inte. Här ska tränas ståååå, visa tänder och att trava fint. Särskilt Lotta behöver träna på att visa sina vackra tänder. Det är inget problem direkt, men vill inte chansa att det blir som i Nyköping:/ Ja ja nog tjatat från mig nu.


Väl mött// Nina