tisdag 13 april 2010

Våren är här.

Men Lotta har fortfarande inte kommit igång med sitt löp. Jag börjar känna mig smått otålig nu. Men jag får snällt vänta på att hon sätter fart. Jag har sagt det förr och säger det igen. Hon är nog på gång. Nu börjar Indy nämligen tycka att det är riktigt intressant med syrran. Han går som en igel bakom henne, blåser upp sig, gör sig till och nosar/slickar över allt hon varit. Han har ju alltid gillat syrran men nu går det nästan till överdrift:D Håll alla tummar och tår som går att hon kommer igång snart.

Annars har här inget nytt hänt. Utbyggnaden börjar bli helt klar nu. Fattas bara lite på utsidan som ska färdigställas. Snackade med byggfirman igår och dom kommer nästa vecka för att göra klart. Sedan kan vi börja fixa ordning på tomten. Just nu ser den ut som en byggarbets plats:( INTE roligt.

Min vikt nedgång fortsätter sakta men säkert. Jag har nu gått ner 27.5 kg. Har varit och köpt mig en vårjacka. Hade storlek 52 i min vinterjacka och köpte storlek 44 i min vårjacka. Såååå roligt att kunna köpa kläder på vanliga avdelningarna i klädbutikerna. Har även köpt 3 nya klänningar i storlek medium:D Herre gud, jag i storlek medium. Inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Men jag klagar inte. Nej tvärt om. Jag är överlycklig. Kan bara inte riktigt fatta vad som hänt. Tror ibland att jag drömmer.

Men som sagt, håll alla tummar och tår på att Lotta nu kommer igång med sitt löp. Så att även den drömmen om parning blir av.

Ha det bäst//Nina