torsdag 18 mars 2010

Väntar fortfarande

Ja vad ska jag säga. Inget är som sagt som väntans tider. Här går vi omkring varje dag och letar efter bloddroppar. men inte hittar vi några inte. Näpp, det verkar som om Lotta bestämt sig för att dra ut på min väntan extra länga denna gång. Men det borde inte dröja allt för länge nu.
Nu hoppas jag bara att när det väl blir dax att allt går enligt planerna och att resan till Norge går bra. Att allt klaffar och att vi hittar rätt i löpet. Det är mycket som ska stämma och som ska klaffa. Så håll alla tummar som går att vi lyckas med våra planer. Min lilla Heffaklump:D
Indy, min underbara bulle kung är en helt underbar kille. Han stämmer så väl in på reklamen: Är man stor ska man vara snäll. Han är verkligen full av kärlek.
Svea har varit hemma ett tag nu och tänk så mycket jag saknat henne. Hon är mitt hjärtegryn, min lilla kråka. Full av energi ute och hur lugn och mysig som helst inne.
Skriver mer så fort det händer något.
Ha det gott//Nina