torsdag 1 januari 2009

Nu är det år 2009

Ja nu är vi inne på år 2009 och jag känner mig nöjd med hur 2008 avslutades. God tre rätters middag med gott vin till. Min absoluta favorit dryck råkar ju just vara Champange. Och den sortens dryck får man ju dricka extra mycket av just vid nyår.
Ja jag ser i alla fall fram emot vad 2009 har att erbjuda. Man vet ju aldrig vad som kommer att hända. Men en sak vet jag och det är att Svea fyller 1 år den 7 januari.Och att det snart är det dax för röntgen av båda bullarna. Den ena fram den andra bak. Sedan är det ett nytt år med utställningar och andra akteviteter som kanske dyker upp. Jag håller på att kollar upp lite olika kurser, vi får se vad det blir. Själv är jag sugen på att gå någon form av fotokurs, men då måste jag köpa en ny kamera först. Vi får väl se när det blir. Jag måste först lyckas besluta mig för vilken jag vill ha:/ Det är en hel del kameror där ute. Vet inte riktig vad jag ska välja.
Passar på att lägga ut dagsfärska bilder på tjejerna, bara för att dom är så söta.Kirium's Silver Streak "Svea"



Game Keeper's Kit Kat "Lotta"


Nu är det dax för lilla sängen tror jag. Imorgon ska vi åka och beställa vår nya bil. Ska bli sååååå roligt och spännande. Men det dröjer hela 12 veckor innan vi får hem bilen. Den ska ju fixas iordning med allt vi vill ha. Tänk så himla skönt att få hem en helt färdig utrustad bil. Inte bara det vanliga utan bilfirman fixar även med våra special bestälda grindar och burar som vi vill ha. Dom samarbetar med en burfirma och vår beställning går direkt till bilfirman som monterar fast allt åt oss:D Visst är det bra? Näe nu är jag trött och behöver gå till sängs. Go' natt gott folk.


Ha det bäst// Kram Nina